'All You Need' onze zeer complete online-telefooncentrale kost 6 euro

Deze centrale is zeer geschikt voor ZZP en MKB

 

Deze centrale is standaard voorzien van een groot aantal functies. Misschien heeft u nu nog niet elke functie nodig maar wilt u later een keuzemenu of wachtrij dan kunnen deze functies ingesteld of ingeschakeld worden. U blijft gewoon hetzelfde maandbedrag betalen.

Belt u meer dan regelmatig? Ga bellen voor een vast bedrag per maand.
U kunt deze centrale aanvullen met een flat-fee abonnement.

Prijs per gebruiker, deze wordt lager naarmate je organisatie groter is.

  • 1 - 30 gebruikers: € 6,- per gebruiker
  • 31 -70 gebruikers: € 3,- per gebruiker
  • 71+ slechts € 1,- per gebruiker

Bijvoorbeeld bij 50 gebruikers betaal je 30x € 6,- plus 20x € 3,-.

 

1 gebruiker is niet altijd gelijk aan 1 telefoonnummer of 1 toestel.

Voorbeeld: een ZZp'er (1 gebruiker) kan 3 telefoonnummers en 5 toestellen hebben

Telefoonnummers  Toestellen 
  • Zakelijk nummer
  • Privé nummer
  • Spoed nummer
    (voor storingen buiten openingstijden)
  • Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Kantoor
  • Een dect headset op kantoor
  • De FlexMobile smartphone App
    (o.a. voor bellen via uw vaste nummer)

 

All You Need basis functionaliteit

Telefoon lijnen

Vind u het ook zo lastig dat u slechts met 1 telefoon tegelijk kunt bellen in uw winkel?

Krijgt u vaak te horen dat u in gesprek bent?

Bij ons krijgt u meerdere lijnen, een collega kan dus snel die belangrijke klant terugbellen terwijl u het verkoopgesprek rustig afrond.

Als alle lijnen in gesprek zijn kunt u gebruik maken van de wachtrij-functie.

 

Meerdere telefoonnummers

U kunt extra telefoonnummers toevoegen aan de online-centrale.

Binnen het 'All-You-Need pay-per-user' pakket belt u eventueel met meerdere nummers uit dezelfde bundel. 

  • Een extra nummer is handig voor de ZZp'er als zakelijke lijn
  • Een bepaalde afdeling kan een directe buitenlijn krijgen
  • Voor urgente zaken gebruikt u een 'spoed nummer'
  • Uw specialist of verkoper heeft een eigen nummer
  • Bellers uit het buitenland zijn direct herkenbaar.

IVR keuzemenu

  • Een keuzemenu kan veel tijd besparen.
  • De klant komt direct bij de juiste afdeling.
  • Toets 1 voor verkoop, toets 2 voor onze openingstijden, toets 8 voor spoed.
  • De klant kan voicemail inspreken voor een specifieke medewerker
  • Steeds opnieuw hetzelfde vertellen is niet meer nodig. Openingstijden of bepaalde informatie is direct beschikbaar voor de beller.

Wachtrij

Een ondernemer wil geen opdracht verliezen maar als u steeds in gesprek bent haken uw klanten af

De wachtrij vangt deze klanten op, u kunt op uw computer zien hoeveel wachtenden er zijn zodat u het huidige gesprek kunt afronden of de hulptroepen kunt inschakelen

Doorschakelen

  • Doorschakelen is de automatische variant van doorverbinden. De beller van het vaste nummer wordt verbonden met uw mobiel, een andere afdeling of een andere vestiging zodra:
  • U in gesprek bent
  • U niet opneemt
  • De automatische openingstijden aangeven dat u gesloten bent
  • U even niet wil opnemen (Do-Not-Disturb)

Doorverbinden

Als u een telefoontje beantwoord maar een collega weet er meer van hoeft u niet steeds 3 trappen op te lopen met uw telefoon. U verbind gemakkelijk door.

Het maakt niet uit waar de collega zich bevindt, u kunt doorverbinden binnen uw bedrijf maar ook naar een andere vestiging of eventueel naar een mobiel.

Voicemail

In uw online centrale kunt u meerdere voicemail boxen aanmaken.

Een voicemail per afdeling, per vestiging of per medewerker.

Automatisch buiten openingstijden.

Als iemand niet kan opnemen.

Of via een keuzemenu.

Audio files

  • Een audio file is een automatische mededeling.
  • Een welkomstboodschap.
  • De mededeling dat iemand niet beschikbaar is.
  • Openingstijden.
  • Belangrijke informatie van de directie.

Mobiele app

Met de mobiele app kunt u vanaf uw smartphone bellen via uw vaste zakelijke nummer.

Eventueel belt u zelfs vanuit uw vaste belbundel.

Free seating

Free seating is ideaal voor Flexwerken.

Hebben uw medewerkers een eigen inter nummer (104, 206, 505)?

Elke medewerker kan werken aan elk bureau met een willekeurig toestel, dat toestel krijgt dan automatisch het juiste telefoonnummer.

Telefoonboek met Click2Dial

Gebruikers kunnen hun telefoonboek synchroniseren met hun contactgegevens in Google of hun gegevens importeren uit Outlook. Ook kunnen de bedrijfsgegevens geïmporteerd worden.

Met een klik op telefoonboek (CTD, Click to Dial) kun je bellen vanaf het toestel van jouw keuze. Dit kan jouw bureautoestel zijn, of de gnTel App of direct vanaf je laptop of PC. Je hebt direct zicht op recente telefoongesprekken, binnenkomende oproepen en kunnen eenvoudig uitbellen. Eigenlijk kun je vanaf je PC net zo werken als je op je Smartphone al gewend bent.

Intercom

U kunt uw online-telefooncentrale verbinden met een intercom. Dat kan bijvoorbeeld de intercom bij uw voordeur of toegangshek zijn.

Zodra iemand aanbelt krijgt u een melding op uw telefoon en kunt u de deur openen, het buitenlicht inschakelen of eventueel via videobellen de persoon te woord staan.

Omroepfunctie

Veel bedrijven hebben een kostbaar omroepsysteem met luidsprekers in het plafond.

Met VoIP telefoons is dat niet meer nodig. U kunt de vaste toestellen inzetten voor dit systeem.

Bijvoorbeeld bij spoed, brand of een belangrijk telefoontje hoort iedereen dit bericht uit de luidspreker van de telefoon.

Telefonisch vergaderen

Wil je met meerdere mensen tegelijk telefonisch vergaderen? Dat kan heel makkelijk binnen All-you-need. Alle deelnemers nemen tegelijk deel aan het gesprek, iedereen is voor alle anderen hoorbaar. 

Online beheer

De online-centrale en persoonlijke instellingen kunnen gemakkelijk online geregeld worden. Enkele voorbeelden:

  • Doorschakelingen
  • Aangenomen of gemiste gesprekken
  • Telefoonboek

Rapportages

  • Krijg inzicht in het belgedrag van uw bedrijf.
  • Mist u veel gesprekken? U wilt geen opdrachten missen!
    Stel een wachtrij in, controleer de gemiddelde wachttijd en schakel indien nodig extra medewerkers in
  • Controleer wanneer u gebeld hebt met een bepaalde klant
  • Maak rapportages, statistieken en handige grafieken

 

VoIP Zwolle is geautoriseerd reseller voor gnTel.

Dat wil zeggen dat wij veel kennis van VoIP in huis hebben maar niet zelf het wiel uitvinden.

VoIP Zwolle maakt gebruik van de bewezen betrouwbare infrastructuur van gnTel.

gnTel mag zich een van de pioniers in de Nederlandse VoIP branche noemen.
In 2017 bestaat gnTel alweer 121/2 jaar en heeft een zeer goede naam opgebouwd door het stabiele systeem, de prettige no-nonsense sfeer, goede communicatie en een persoonlijke aanpak.

VoIP Zwolle werkt graag samen met de specialisten van gnTel.

 

 

 

 

Bel VoIP Zwolle [038 - 230 2354] voor een persoonlijk gesprek

 

  

AAN DEZE WEBSITE WORDT MOMENTEEL GESLEUTELD,
MISSCHIEN ZIET DE LAY-OUT ER VREEMD UIT OF MISSEN BEPAALDE TEKSTEN

BEL VOOR INFORMATIE ALS IETS NIET DUIDELIJK IS